ارائه آخرین دستاوردهای سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در دهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان

  1. اخبـار
  2. اخبار حوزه نفت و گاز
  3. ارائه آخرین دستاوردهای سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در دهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان

در دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری- خوزستان، سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف محصولات و خدمات خود را در حوزه ی صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، معرفی می کند.

در این نمایشگاه که به مدت ۴ روز در اهواز، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار می شود، مراجعه کنندگان می توانند از ۱ لغایت ۴ آذرماه سالجاری از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر با مراجعه به غرفه ی جهاد دانشگاهی در سالن خرمشهر و دیدار با متخصصان این سازمان، اطلاعات مورد نیاز در ارتباط با محصولات و خدمات سازمان جهاد دانشگاهی در حوزه ی صنایع نفت دریافت نمایند.

در طی بیش از ۳۸ سال فعالیت سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، طراحی و ساخت ده ها محصول در حوزه ی نفت به همت متخصصان این سازمان انجام و با موفقیت در این صنعت به بهره برداری رسیده است.

طراحی و ساخت تجهیزات حفاری (دستگاه لوله مغزی سیار، ابزاردرون چاهی اورشات و موتور هد، موتور درون چاهی، تجهیزات سرچاهی)، طراحی و ساخت تجهیزات اندازه گیری و میترینگ (فلوکامپیوتر، قطعات یدکی ترانسمیترمخازن نفت، قطعات یدکی فلومیتر پره ای)، همچنین طراحی و ساخت تجهیزات کنترل و ابزار دقیق (آشکارساز و پایش شعله، سیستم کنترل و تست موتور توربین)، از جمله محصولاتی است که در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف طراحی و ساخته شده است.

ارائه خدمات مدیریت پروژه، مشاوره و نظارت، مشاوره و نظارت، ارائه خدمات در حوزه ی شیمی و مهندسی شیمی، طراحی و ساخت تجهیزات ویژه دستگاه شستشوی آلتراسونیک از دیگر فعالیت های سازمان در حوزه ی صنایع نفت می باشد.