برگزاری دوره آموزشی مدیریت کسب و کار تجاری عینک در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

  1. اخبـار
  2. اخبار سازمان
  3. برگزاری دوره آموزشی مدیریت کسب و کار تجاری عینک در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف
اخبار سازمان
QR Code

 

اولین دوره مدیریت کسب و کارهای تجاری عینک، ۱۶ شهریور ماه با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و پیشکسوتان این صنف در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار شد.

 مدیر مرکز آموزش های مهارتی پیشرفته سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با بیان این خبر اظهار داشت:تغییرات سریع اقتصادی و شرایط و کسب و کار در سال های اخیر، لزوم تطابق و شناخت بازار و محیط اقتصادی به منظور کاهش مشکلات و افزایش توانمندی رقابت را برای فعالان کسب و کارهای مختلف بیش از پیش ضروری ساخته است.

مهندس جناب گفت: دوره مذکور به منظور نیل به اهداف فوق، با همکاری جمعی از پیشکسوتان و کارشناسان این صنف طراحی و برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه دومین دوره آموزش عالی مدیریت کسب و کارهای تجاری عینک، آبان ماه سالجاری در مرکز آموزش های مهارتی پیشرفته این سازمان برگزار می شود افزود: شناخت بازار، مدیریت اقتصادی فروشگاه، تامین منابع اولیه، منابع انسانی، آشنائی با روش های جذب و حفظ مشتریان و فنون مذاکره بخشی از مباحث این دوره می باشد.

 

مدیر مرکز آموزش های مهارتی پیشرفته با بیان اینکه مرکز آموزش های مهارتی پیشرفته سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف از سال ۱۳۹۰ اقدام به برگزاری دوره ها و کارگاه های تخصصی آموزشی صنف عینک نموده است، اظهار داشت: تعریف و اجرای نظام آموزش مهارتی برای اصناف و حوزه های شغلی مختلف، از طریق تعامل و همکاری با اتحادیه ها و تشکل های صنفی، یکی از برنامه ها و ماموریت های آموزش جهاد دانشگاهی می باشد.

 

مهندس جناب گفت: ارائه دوره کسب و کار عینک در راستای تشکیل نظام آموزشی و ارتقای منابع انسانی صنف سازندگان و فروشندگان عینک بوده است.

 

علاقمندان جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام در دومین دوره آموزش عالی مدیریت کسب و کارهای تجاری عینک، می توانند با شماره ۶۶۰۷۵۰۸۵- ۰۲۱ تماس حاصل نموده و یا به سایت این مرکز به آدرس www.Jdsl.ir مراجعه نمایند.