حرکت به سمت «چند رشته‌ای شدن»/تمرکز بر مسأله تجاری‌سازی محصولات

  1. اخبـار
  2. اخبار سازمان
  3. حرکت به سمت «چند رشته‌ای شدن»/تمرکز بر مسأله تجاری‌سازی محصولات
اخبار سازمان
QR Code
حاجیلو حسینعلی
 

رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی شریف با بیان اینکه باید بر مسأله تجاری سازی محصولات تمرکز ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: ۲۰ محصول در جهاددانشگاهی صنعتی شریف هنوز تجاری سازی نشده‌اند.
به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجیلو در دومین گردهمایی مدیران گروه‌های پژوهشی و مراکز خدمات تخصصی حوزه‌های فنی و مهندسی – علوم پایه جهاددانشگاهی با بیان اینکه سازمان جهاددانشگاهی واحد صنعتی شریف به مرور وارد صنعت شده و با توجه به نیازهای این بخش ساختارهای سازمان تغییر کرد، گفت: در حال حاضر ساختارهای جهاد دانشگاهی واحد صنعتی شریف از بحث‌های آکادمیک دانشگاهی فاصله گرفته و به سمت «چند رشته‌ای شدن» حرکت می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی شریف با تاکید بر اینکه باید رابطه ما با بازار بهبود یابد، افزود: واحد صنعتی شریف ۷ مرکز و ۹ گروه پژوهشی و یک قطب علمی اندازه گیری با موافقت وزارت علوم دارد.
وی با بیان اینکه جزو پژوهشکده‌های برتر وزارت دفاع هستیم، ادامه داد: جهاددانشگاهی واحد صنعتی شریف در حوزه تجاری سازی محصولات اقدامات چندانی انجام نداده به گونه‌ای که حدود ۲۰ محصول در این واحد هنوز تجاری سازی نشده‌اند. از این رو از این به بعد تمرکز بر مسأله تجاری سازی محصولات جدی تر می‌شود.
حاجیلو اظهار کرد: همچنین در حوزه افزایش توانمندی مدیریت پروژه نیز برنامه‌های منسجمی را تدوین کردیم تا از این طریق طی دو سال آینده ظرفیت توانمندی مدیریت پروژه را به دو برابر برسانیم.
وی افزود: به تازگی نیز کارگاه نگاه استراتژیک به مسائل را راه‌اندازی کرده‌ایم.

لینک خبر ایسنا