دوره آموزشی محاسبات ساختمان برای دانشگاه امام علی (ع) برگزار شد

  1. اخبـار
  2. اخبار سازمان
  3. دوره آموزشی محاسبات ساختمان برای دانشگاه امام علی (ع) برگزار شد
اخبار سازمان
QR Code

به همت مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی دوره جامع و کاربردی محاسبات ساختمان به صورت دستی و نرم افزاری برای دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) در این مرکز برگزار شد.

در این دوره آموزشی، محاسبه ساختمان های با اسکلت بتن آرمه و فولادی با انواع مختلف سقف ها به صورت کامل همراه با اتصالات مربوطه و کنترل های آیین نامه زلزله ۲۸۰۰ و همچنین چگونگی ارائه دفترچه محاسبات سازه به سازمان های کنترل کننده ذیربط به طور کامل به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار کننده دوره های آموزشی برای شرکت ها و سازمان ها می باشد، این واحد با تکیه بر تجربه بیش از ۲۷ سال فعالیت آموزشی و اخذ گواهی تایید صلاحیت از سازمان ملی استاندارد ایران با کسب رتبه اول در سطح ملی و بهره گیری از توان علمی و تجربی اساتید دانشگاه، متخصصین و مدیران ارشد صنعت آمادگی دارد نیازهای آموزشی مورد نیاز سازمان ها و مراکز مهندسی، صنعتی و فناوری را در کلیه نقاط کشور مرتفع سازد.

 در این راستا این واحد با پژوهش های انجام شده و نیازسنجی از صنایع مختلف اقدام به طراحی ۱۲۰۰ دوره آموزشی در ۲۱ خوشه تخصصی و در ۳۲ زیرخوشه نموده است.
علاقمندان به حضور در دوره های آموزشی می توانند با مراجعه به بخش مربوطه در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به نشانی www.sctae.jdsharif.ac.ir و یا شماره تلفن ۶۶۰۷۵۶۲۳ از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوند.