معرفی توانمندی و دستاوردهای کارگروه آموزشی اپتیک بینایی سازمان در دوازدهمین همایش و نمایشگاه علمی تخصصی عینک و لوازم جانبی ایساتیس یزد

  1. اخبـار
  2. اخبار سازمان
  3. معرفی توانمندی و دستاوردهای کارگروه آموزشی اپتیک بینایی سازمان در دوازدهمین همایش و نمایشگاه علمی تخصصی عینک و لوازم جانبی ایساتیس یزد

حضور گروه آموزشی اپتیک بینایی مرکز آموزش مهارت های پیشرفته در دوازدهمین همایش و نمایشگاه علمی تخصصی عینک و لوازم جانبی ایساتیس یزد، با هدف نیازسنجی صنفی و توسعه ارتباطات و همکاری ها با اتحادیه های استانی و مذاکره و همکاری مشترک با شرکتهای معتبر و شناخته شده انجام شد.

در این رویداد، رئیس نمایشگاه علمی تخصصی عینک و لوازم جانبی ایساتیس یزد، ضمن بازدید و آشنایی با فعالیت های گروه آموزشی اپتیک بینایی مرکز آموزش مهارت های پیشرفته، بر برگزاری برنامه ها و دوره های آموزشی برای اعضای اتحادیه و عینک سازان در استان یزد  تاکید نمود.

گفتنی است سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با طراحی و ارائه هفت عنوان دوره ی ویژه صنف عینک سازان، دارای جایگاه شاخصی در آموزش های تخصصی در سطح کشور می باشد. 

دوازدهمین همایش و نمایشگاه علمی تخصصی عینک و لوازم جانبی ایساتیس یزد، 19 تا 21 خرداد ماه سالجاری با حضور بیش از 50 گروه از فعالان این حوزه و با بیش از 1500 بازدید کننده برگزار شد.

متقاضیان می توانند جهت آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی گروه آموزشی اپتیک بینایی مرکز آموزش مهارت های پیشرفته جهاددانشگاهی صنعتی شریف، با شماره 66075076  تماس حاصل نموده و یا به سایت jdsl.ir  مراجعه نمایند.