سرپرست پژوهشکده توسعه تکنولوژی گفت: طی چند دوره 17 دانشجوی دکترای پژوهش محور در پژوهشکده توسعه تکنولوژی پذیرش شدند که 7 نفر از آنها طی دو سال اخیر فارغ التحصیل شده‌اند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدصادق حاجی تاروردی، پیگیری تصویب ردیف بودجه برای پژوهشکده توسعه تکنولوژی را از جمله فعالیت هایی ذکر کرد که از گذشته در دست پیگیری بوده است و افزود: تصویب ردیف بودجه هم اکنون به نتیجه رسیده است و این پژوهشکده دستیابی به این نتیجه را به خاطر پشتوانه‌ای که به عنوان جهاددانشگاهی دارد و همچنین جایگاه برتری که طی چند سال گذشته توانسته بدست آورد، کسب کرده است.

حاجی تاروردی گفت: طی 5 سال گذشته بررسی‌ها نشان می‌دهد پژوهشکده توسعه تکنولوژی از نظر رتبه فعالیت‌های پژوهشی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. کسب رتبه A در طول سه سال گذشته این ادعا را به خوبی ثابت می‌کند.

سرپرست پژوهشکده توسعه تکنولوژی، اخذ گرید برای این پژوهشکده را از برنامه‌های در دست پیگیری ذکر کرد که تاکنون مراحلی از آن با موفقیت طی شده است.

وی افزود: طی چند دوره 17 دانشجوی دکترای پژوهش محور در پژوهشکده توسعه تکنولوژی پذیرش شدند که 7 نفر از آنها طی دو سال اخیر فارغ التحصیل شده‌اند و طی دو سال گذشته 60 مقاله از سوی محققان و پژوهشگران این پژوهشکده ارائه و بیش از نیمی از آنها در نشریات معتبر به چاپ رسیده است.

دکتر حاجی تاروردی همکاری بین مراکز و گروه‌های فعال در یک سازمان با یکدیگر و همچنین همکاری بین واحدهای مختلف جهاددانشگاهی و همکاری آنها با موسسات و شرکتها و سازمانهای خارج از مجموعه نهاد جهاددانشگاهی را یکی از مسیرهای موفقیت و دستیابی به پروژه‌های کلان کشوری نام برد و اظهار کرد: مجموعه‌های بزرگی مانند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و گروه مپنا که هم اکنون پروژه‌های کلانی را در کشور انجام می‌دهند، توانسته‌اند توان داخلی را در کنار بهره‌گیری از توان و تخصص شرکتهای بیرون از مجموعه خود به کار بگیرند که در این زمینه جهاددانشگاهی صنعتی شریف باید از تجربه موفق آنها کمک بگیرد تا بتوانیم بیشتر از قبل در پروژه کلان کشوری وارد شویم.

منبع خبر ایسنا