دوازدهمین دوره جامع مدیریت محصول در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف برگزار می‌شود


 دوازدهمین دوره جامع مدیریت محصول با هدف پرورش مدیران و مالکان محصول ویژه شرکت ها، سازمان ها و فعالان حوزه های فناوری از سوی مرکز آموزش های تخصصی کاربردی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی صنعتی شریف، مهندس علی وفا، مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان، با اشاره به ضرورت تربیت مدیران محصول در فضای رقابتی امروز گفت: این دوره ویژه شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه فناوری طراحی شده، اما علاقه‌مندان مستقل نیز می‌توانند در آن شرکت کنند. در طول دوره، تمرکز ما بر آموزش مهارت‌هایی چون تحلیل بازار، تدوین استراتژی‌های بازاریابی و محصول، مدیریت پروژه‌های چابک، طراحی محصول، ارتقای توانمندی‌های مدیریتی و مهارت‌های نرم است.

وی با تاکید بر رویکرد کاربردی این دوره افزود: انطباق محتوای آموزشی با شرایط واقعی بازار و سازمان‌ها، از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه است. تجربه اجرای دوره در سازمان‌های مختلف نشان داده که این شیوه آموزشی می‌تواند به بهبود فرآیندهای مدیریتی، افزایش هماهنگی میان تیم‌های محصول و ارتقای کیفیت خروجی‌ها کمک شایانی کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی شریف به نشانی sharif.ac مراجعه کنند.


بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *