«الگو» با محوریت جهاد دانشگاهی به روی آنتن شبکه چهار می‌رود

  1. اخبـار
  2. اخبار سازمان
  3. «الگو» با محوریت جهاد دانشگاهی به روی آنتن شبکه چهار می‌رود
اخبار سازمان
QR Code
«الگو» با محوریت جهاد دانشگاهی به روی آنتن شبکه چهار می‌رود

 

برنامه «الگو» ویژه‌برنامه چهلمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

مرجان بیات، تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «الگو» در گفت‌وگو با ایکنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی، برنامه‌ای با عنوان «الگو» در گروه دانش شبکه چهار سیما تهیه شده است. این برنامه از ۱۲ تا ۱۶ مردادماه ساعت ۱۷ از شبکه چهارم سیما پخش خواهد شد.

وی افزود: موضوع این برنامه گفت‌وگومحور، تبیین دستاورد‌های جهاد دانشگاهی طی چهار دهه فعالیت در حوزه‌های مختلفی همچون؛ پژوهش و فناوری، فرهنگی، آموزش و تجاری‌سازی است که در هر برنامه، علاوه بر حضور یکی از معاونان جهاد دانشگاهی، گزارش‌هایی از زیرمجموعه‌های معاونت مورد نظر نیز پخش خواهد شد.

بیات ادامه داد: اجرای این برنامه ۴۵ دقیقه‌ای به عهده شهریار ربانی است و پخش برنامه اول با حضور سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی خواهد بود که درباره دستاورد‌ها و چشم‌انداز‌های جهاد دانشگاهی صحبت خواهد کرد. برنامه دوم با حضور محمدرضا پورعابدی، معاون پژوهش و فناوری جهاد پخش می‌شود و همچنین عبدالحسین شاهوردی، رئیس پژوهشگاه رویان، محمدرضا صادقی، رئیس پژوهشگاه ابن سینا، حمید آب‌روشن، رئیس جهاد دانشگاهی علم و صنعت، حبیب‌الله اصغری، رئیس جهاد دانشگاهی خواجه‌نصیر و سیدرضا شاکری از پژوهشگاه علوم انسانی میهمان برنامه خواهند بود.

وی در ادامه بیان کرد: سومین برنامه به معرفی معاونت فرهنگی و زیرمجموعه‌های آن نظیر ایسنا، ایکنا و … خواهد پرداخت که با حضور عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی پخش می‌شود. در برنامه چهارم «الگو»، میزبان محمدصادق بیجندی، معاون آموزش جهاد دانشگاهی خواهیم بود که درباره آموزش عالی، دوره‌های کوتاه‌مدت و آزمون‌های گوناگون و دستاورد‌ها و چشم‌انداز پیش رو سخن خواهد گفت.

تهیه‌کننده برنامه «الگو» گفت: برنامه پنجم همزمان با سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی و به میزبانی سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی پخش می‌شود و درباره تجاری‌سازی در جهاد دانشگاهی و مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری گفت‌وگو خواهد شد.

منبع: https://b2n.ir/464140