همزمان با روز کارگر، تقدیر رییس جهاددانشگاهی از نمایندگان بخش‌های کارگری

  1. اخبـار
  2. اخبار سازمان
  3. همزمان با روز کارگر، تقدیر رییس جهاددانشگاهی از نمایندگان بخش‌های کارگری
اخبار سازمان
QR Code
همزمان با روز کارگر، تقدیر رییس جهاددانشگاهی از نمایندگان بخش‌های کارگری

 رییس و معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر به صورت نمادین با تعدادی از نمایندگان بخش‌های کارگری این نهاد دیدار و بر نقش اساسی این گروه در موفقیت‌های جهاددانشگاهی و کارهای بزرگی که در این نهاد انجام شده و می‌شود تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در نشستی به صورت نمادین که 11 اردیبهشت‌ماه در سالن جلسات دفتر مرکزی این نهاد برگزار گردید، با تعدادی از نمایندگان بخش‌های کارگری این نهاد دیدار و گفت و گو کرد.

گفتنی است؛ آقایان” احد قربانیان” ، “اسماعیل بهرامی” و “اسرافیل علی پور” نمایندگان سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف بودند که به دعوت از ریاست جهاددانشگاهی در این نشست صمیمانه حضور یافتند .

رییس جهاددانشگاهی ضمن تاکید بر نقش مهم نمایندگان بخش های کارگری در کسب موفقیت‌های بزرگ، بیان کرد: از حضور در بین شما عزیزان که یکی از بهترین اقشار جهاددانشگاهی و کل کشور هستید، بسیار خوشحال هستم.

 وی با اشاره به این‌که شما عزیزان نقش اساسی در موفقیت‌های جهاددانشگاهی و کارهای بزرگی که در این نهاد انجام شده و می‌شود دارید، افزود: با توجه به فعالیت شما در کنار مهندسان و پژوهشگران نقشتان برای پیشرفت کار مهم است.

دکتر مسلمی نائینی با تاکید بر سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران (5 اردیبهشت 1403) در رابطه با نقش کارگران و مسئولان، ادامه داد: در جهاددانشگاهی سعی داریم تا تلاش و کار شما در حوزه‌های مختلف به ویژه مالکیت فکری این محصولات در نظر گفته شده و اعمال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.