از سوی سازمان انتشارات سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، کتاب "اصول طراحی شبکه‌های توزیع محتوا" منتشر شد

کتاب ” اصول طراحی شبکه‌­های توزیع محتوا” ویژه علاقمندان به آشنایی کلی با مفهوم شبکه‌های توزیع محتوا و نحوه کارکرد، اجزای تشکیل دهنده آن از سوی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف يكي از روش­‌های کارای توزيع محتوا به كاربران نهايي، به‌­کارگیری شبكه توزيع/تحويل محتوا (CDN) است. بنابراين پياده­‌سازي شبكه تحويل محتوا با معماري مناسب تا حد مطلوبي مي­تواند مسئله توزيع محتوا به كاربران نهايي را بهبود دهد. هدف از نگارش این کتاب آشنایی خوانندگان و علاقمندان با اصول طراحي منطقي شبكه­‌هاي توزيع محتوا و المان­‌هاي اساسي آن است که در نتیجه آن، اصلي­‌ترين پیمانه­‌هاي معماري شبكه تحويل محتوا بيان گردیده و قابليت­‌ها و وظايف هر كدام از آنها به تفكيك، مشخص شده است.

گفتنی است این کتاب به نویسندگی دکتر پژمان گودرزی (دانشیار پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات) و دکتر هادی امیری (دانشیار دانشگاه تهران) در 23 فصل تنظیم شده است.

علاقمندان جهت تهیه کتاب می­توانند با انتشارات سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به شماره 67641215-021 تماس حاصل نمایند و یا به آدرس سایت 16book.irمراجعه نمایید.

نظرات