افزایش دامنه سامانه‌های الکترونیک و هوشمند سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف در حوزه نرم‌افزارهای وسایل پزشکی از سوی وزارت بهداشت

اداره کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با افزایش دامنه سامانه‌های الکترونیک و هوشمند سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف در آزمون‌های فرایند‌های چرخه عمر نرم‌افزار‌های وسایل پزشکی مطابق با استاندارد IEC62304  موافقت نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با استناد به ماده ۲۲ آئین نامه تاسیس و تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های مجاز و همکار کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی به موجب این پروانه به آزمایشگاه همکار «سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف» اجازه داده می‌شود که در حوزه دامنه و عملکرد تایید شده فعالیت نماید.

گفتنی است آزمایشگاه درسال گذشته نیز توانسته بود “دامنه آزمون‌های سازگاری الکترومغناطیسی تجهیزات الکترونیکی پزشکی مطابق با استانداردIEC60601-1-2   را از این اداره کسب نماید.

لازم به ذکر است، سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند جهاددانشگاهی صنعتی شریف، همچنین آزمون‌های «سازگاری الکترومغناظیسی محصولات الکتریکی و الکترونیکی» ، «معیار مصرف انرژی» ، «ایمنی تجهیزات فناوری اطلاعات» و «کیفیت عملکرد سیستم‌های نظارت تصویری» را ارائه می‌دهد.

افزایش دامنه سامانه‌های الکترونیک و هوشمند سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف در حوزه نرم‌افزارهای وسایل پزشکی از سوی وزارت بهداشت

نظرات معلق