سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف موفق به دریافت نشان فرهنگ و مدیریت جهادی شد

  1. اخبـار
  2. اخبار سازمان
  3. سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف موفق به دریافت نشان فرهنگ و مدیریت جهادی شد

در دهمین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی؛
سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف موفق به دریافت نشان فرهنگ و مدیریت جهادی شد
در دهمین همایش ملی و اولین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی، طرح ارائه شده از سوی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به عنوان طرح‌ و الگوی برتر، موفق به دریافت نشان فرهنگ و مدیریت جهادی شد.

DSC_2335

این طرح با عنوان «تدوین دانش فنی، بومی‌سازی، تدوین استاندارد ملی، کنترل کیفیت، نظارت و ارتقای تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات سیستم‌های آبیاری مدرن کشور» در نشست تخصصی «فرهنگ و مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، علم و فناوری»، توسط مهندس علی مهدی‌زاده مدیر مرکز خدمات تخصصی توسعه تکنولوژی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف ارائه و به عنوان یکی از طرح های برتر و موفق این همایش انتخاب شد.

همچنین، در این همایش از مقاله ی عضو هیات علمی جهاددانشگاهی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با عنوان «الگوی پرورش منابع انسانی مبتنی بر فرهنگ جهادی- تجربه جهاد دانشگاهی» تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه این همایش، نشان فرهنگ و مدیریت جهادی و لوح تقدیر طرح و الگوی برتر به دکتر محمدصادق حاجی تاروردی رئیس پژوهشکده توسعه تکنولوژی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف اهدا شد.
یادآور می شود، در این همایش که با شرکت نهادها و وزارتخانه های مختلف برگزار شد، سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف نیز در سه کمیته «علمی»، «طرح ها و الگوها» و «فرهنگی – هنری» حضور فعال داشت؛ همچنین در نمایشگاهی که در حاشیه این همایش برگزار شد، سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف در غرفه ای به معرفی محصولات و دستاوردهای پژوهشی خود در حوزه های مختلف مهندسی خود پرداخت.

در دهمین همایش ملی و اولین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی که ۲۴ و ۲۵ مردادماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، در بخش طرح‌ها و الگوهای برتر و موفق، ۱۰۰ عنوان طرح و پروژه از سوی وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، امور خارجه، امور اقتصاد و دارایی، جهادکشاورزی، نفت و همچنین بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف ارائه شده بود.

لینک خبر ایسنا