انعقاد قرارداد فروش ۳۹ مجموعه از تجهیزات ریل باس به شرکت ایریکو

  1. اخبـار
  2. اخبار سازمان
  3. انعقاد قرارداد فروش ۳۹ مجموعه از تجهیزات ریل باس به شرکت ایریکو

 

شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان(ایریکو) با انعقاد قراردادی با سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، برای تجهیر قطارهای ریل باس تولیدی خود، از تجهیزاتی که در پژوهشکده توسعه تکنولوژی این سازمان بومی سازی، طراحی و به مرحله ی تجاری سازی رسیده است، استفاده می‌کند.

مهندس علیرضا کریمی مدیر مرکز ساخت این سازمان گفت: بر اساس قراردادی که به امضاء مهندس مرتضی مقدمی مدیر عامل شرکت ایریکو و مهندس حسینعلی حاجیلو رئیس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف رسیده است، این سازمان، تعداد ۳۹ مجموعه از تجهیزات مرتبط قطار ریل باس را تولید و در اختیار این شرکت قرار می دهد.

وی افزود: ارزش این قرارداد حدود ۲۰ میلیارد ریال می باشد و قرار است این تجهیزات در مدت زمان ۱۳ ماه تولید و به شرکت ایریکو تحویل داده شود.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف طی قراردادهایی با شرکت ایریکو، تعداد ۸ مجموعه از این تجهیزات را تولید و تحویل داده است.

در حال حاضر پژوهشکده توسعه تکنولوژی، تنها تولید کننده این نوع تجهیزات در کشور می‌باشد و این مجموعه تجهیزات علاوه بر استفاده در واگن های شرکت ایریکو، مورد استفاده سایر واگن‌سازهای داخل کشور نیز می‌باشد.