اخذ پروانه تایید صلاحیت فعالیت در زمینه آزمون های تجهیزات پزشکی الکترونیکی از سازمان غذا و دارو توسط آزمایشگاه سامانه‌های الکترونیکی وهوشمند سازمان‌جهاد‌‌دانشگاهی ‌صنعتی‌ شریف

  1. اخبـار
  2. اخذ پروانه تایید صلاحیت فعالیت در زمینه آزمون های تجهیزات پزشکی الکترونیکی از سازمان غذا و دارو توسط آزمایشگاه سامانه‌های الکترونیکی وهوشمند سازمان‌جهاد‌‌دانشگاهی ‌صنعتی‌ شریف

از طرف اداره کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی و با استناد به ماده 22 آیین نامه تاسیس و تایید صلاحیت آزمایشگاه های مجاز و همکار، پروانه فعالیت (بهره برداری) به آزمایشگاه سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند سازمان جهاد دانشگاهی  صنعتی شریف اعطا شد.

مهندس عابدی، مدیر آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی و هوشمند اظهار داشت که طی 11 سال از شروع فعالیت این آزمایشگاه، رهنمود های مقام معظم رهبری را سر لوحه کار قرار دادیم و شعار خواستن، توانستن است، عملیاتی شده است.

مدیر آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی و هوشمند اظهار داشت که هدف از ورود در زمینه تجهیزات پزشکی الکترونیکی، بالا بردن کیفیت این تجهیزات بر اساس استاندارد های بین المللی است.

به گفته وی، این آزمایشگاه با داشتن پنج اعتبار‌نامه و گواهی‌نامه تایید صلاحیت از مراجع قانونی و ذیصلاح، به عنوان  یکی از آزمایشگاه های مرجع و معتبر در کشور به شرح ذیل فعالیت میکند:

سازمان استاندارد ملی استان تهران، سازمان تایید صلاحیت ملی ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سازمان پدافند غیر عامل در دامنه آزمون‌های ایمنی، سازگاری الکترومغناطیسی و معیار مصرف انرژی جهت تجهیزات فناوری اطلاعات.

ایشان اظهار داشت، طبق فرهنگ جهادی حاکم براین سازمان، اولویت بر مرتفع سازی نیاز های جامعه می باشد. به طور مثال در زمینه تجهیزات استخراج رمز ارز و انرژی مصرفی برق ، اقدام به راه اندازی اولین آزمایشگاه اندازه گیری معیار مصرف انرژی تجهیزات استخراج رمز ارز شد و سپس با عزمی که وجود داشت موفق به دریافت تایید صلاحیت مدیریت کیفیت آزمون در همین زمینه از سازمان تایید صلاحیت ملی ایران شد.

لازم به ذکر است مراجع مربوط به واردات و راه اندازی مزارع استخراج رمز ارز ها مانند سازمان ملی استاندارد ایران، گمرکات کشور ، سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت خانه‌های صنعت معدن تجارت و نیرو می باشد که با بهره وری از امکانات این آزمایشگاه میتوانند جلوی بسیاری از مشکلات مانند قطعی برق در فصل تابستان و آلودگی هوا در زمستان را بگیرند.

​مدیر آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی و هوشمند یادآور شد: این آزمایشگاه پس از گذشت 11 سال، مرجع تخصصی برای اصالت سنجی آزمون تجهیزات  ITو مشاور امین و معتمد برای کارفرمایان دولتی و خصوصی است و در صورت حمایت مسئولین ذیصلاح، توانایی ایجاد آزمایشگاه تخصصی در زمینه غربال‌گری، تجهیزات صنعتی و تراشه های الکترونیکی را دارد و دستاورد‌‌های شایانی برای جامعه اسلامی ایران عزیز ارائه خواهد کرد.

سایت جهاددانشگاهی