حضور جهاددانشگاهی صنعتی شریف در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی

  1. اخبـار
  2. اخبار سازمان
  3. حضور جهاددانشگاهی صنعتی شریف در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی



دهمین همایش و نخستین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در بخش های اقتصادی، فرهنگی و تحقیقاتی ۲۴ و ۲۵ مردادماه در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد.

photo_2016-08-14_17-09-03

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی شریف، در این جشنواره که با شرکت نهادها و وزارتخانه هایی مختلفی همچون وزارت نفت، وزارت علوم، وزارت صنایع و.. برگزار شد، سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف نیز در سه کمیته های علمی – پژوهشی، فرهنگی – هنری و بازدیدها با این همایش همکاری داشته است؛ همچنین در نمایشگاهی که در حاشیه این همایش برگزار شد، جهادشریف در غرفه ای به معرفی محصولات و دستاوردهای پژوهشی خود در حوزه های مختلف مهندسی پرداخت.

بنابراین گزارش، در نخستین روز این همایش آیت الله حسن عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و دکتر پیمان فلسفی، مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه و دبیر همایش از غرفه جهاددانشگاهی شریف بازدید کردند.

photo_2016-08-14_17-07-39
همچنین، محورهای اصلی این همایش فرهنگی، مبانی فلسفی و بنیان های نظری فرهنگ و مدیریت جهادی، مأموریت و رسالت فرهنگ و مدیریت جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی و تجارت، کارکردها، ظرفیت ها و راهبردهای فرهنگ و مدیریت جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی است که طی دو روز کارگاه هایی با موضوعات مذکور در این همایش برگزار شد.
دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی ۲۴و ۲۵ مردادماه جاری در سطح ۱۱ وزارتخانه و ۳۰ دستگاه و نهاد دولتی و غیردولتی و دانشگاه ها در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.