مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به افزایش سطح همکاری ها با جهاددانشگاهی صنعتی شریف تاکید کرد

  1. اخبـار
  2. مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به افزایش سطح همکاری ها با جهاددانشگاهی صنعتی شریف تاکید کرد

دکتر مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو در بازدید از توانمندی ها و دستاوردهای سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف در نمایشگاه رویداد فناورانه خودروهای آینده، به افزایش سطح همکاری ها با این سازمان تاکید کرد.                                        

دکتر محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در بازدید از غرفه ی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، بر استفاده از توانمندی های این سازمان در حوزه خودرو و  در راستای اهداف این گروه خودرویی برای تامین قطعات مورد نیاز تاکید کرد.

در اولین روز برگزاری این نمایشگاه، دکتر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن بازدبد از غرفه سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف گفت: شرکت های خودروساز برای رفع نیازهای این صنعت از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنند.

فناوری خودروهای متصل (Connected Car Technology) که در مدیریت ناوگان (ردیابی، عیب یابی و نگهداری و . . .)، اطلاع رسانی (مدیریت راه ها، هواشناسی جاده ای، محدودیت های ترافیکی و . . .)، ایمنی (تماس اضطراری، هشدارهای ایمنی و . . .) و سیستم الکترونیکی کنترل موتور و گیربکس اتوماتیک خودرو (ECU/TCU) که در انواع خودروهای روز و جدید ساخت داخل کاربرد دارد، بخشی از دستاوردهای متخصصان جهاددانشگاهی صنعتی شریف است که در این نمایشگاه در معرض دید مخاطبان قرار گرفت.

ابزارهای اندازه‌گیری و کنترل کیفی قطعات صنعت خودرو با کاربردها  و مصارف اندازه‌گیری و کنترل کیفیت در خطوط تولید و مونتاژ صنعت خودرو، اندازه‌گیری و کنترل کیفیت قطعات در سایر صنایع (نفت، هوایی، ریلی و …)، همچنین پروژه طراحی و ساخت مجموعه رول تست دستگاه تنظیم زوایای چرخ (اندازه گیری زوایای چرخ خودرو: camber، caster، toe) ، دستگاه تنظیم نور چراغ  (تنظیم چراغ های نور بالا، نور پايين و مه شکن) و دستگاه اندازه گيری ميزان انحراف فرمان یا  SWB (دستگاه اندازه گیری میزان چرخش فرمان بصورت بی سیم و با سیم)، طراحی و ساخت تجهیزات پشتیبان خطوط تولید بخشی دیگر از دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه ی صنایع خودرویی است که در این نمایشگاه ارائه شد.

رویداد فناورانه خودروهای آینده به همت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا با همکاری گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و  با مشارکت شرکت های دانش بنیان و توانمند صنعت خودرو در روزهای 25 و 26 مهرماه برگزار شد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به افزایش سطح همکاری ها با جهاددانشگاهی صنعتی شریف تاکید کرد

 

آدرس خبر ایسنا

آدرس خبر ایرنا

آدرس جهاددانشگاهی