اخذ گواهینامه EU-Type Examination از شرکت IMQ اتحادیه اروپا توسط مرکز خدمات تخصصی اپتیک

  1. اخبـار
  2. اخذ گواهینامه EU-Type Examination از شرکت IMQ اتحادیه اروپا توسط مرکز خدمات تخصصی اپتیک

حفظ امنیت کوره یکی از مهمترین دغدغه های واحدهای صنعتی می باشد؛ لذا وضعیت شعله به طور پیوسته توسط دستگاه شعله بین به عنوان یک سیستم نظارتی و کنترلی رصد و پایش می شود.

دستگاه های شعله بین سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به گونه ای طراحی و ساخته شده است که قابلیت نصب روی انواع بویلر، محفظۀ احتراق توربین گازی و هر نوع کوره صنعتی با سوخت گاز، مازوت، گازوئیل و ذغال سنگ را دارا بوده و در صورت خاموش شدن شعله، به سرعت فرمان بسته شدن دریچۀ سوخت را صادر کرده و از انفجار احتمالی جلوگیری می نماید.

مرکز خدمات تخصصی اپتیک سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف جهت ارتقای ضریب ایمنی شعله بین و اخذ گواهینامه ضد انفجار، طی عقد قراردادی با شرکت آزمایشگاه های صنایع انرژی (اپیل) موفق به دریافت گواهینامه بین المللی EU-Type Examination   برای شعله بین های AFDF و AFDL ساخت این سازمان از شرکت IMQ کشور ایتالیا شد.                                                         
اخذ گواهینامه های بین المللی در حوزه ایمنی از جمله گواهینامه فوق یک مزیت در رقابت با سایر شرکت های داخلی و خارجی سازنده شعله بین بوده و گام مهمی برای ورود به بازارهای بین المللی است.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی با دفتر مرکز خدمات تخصصی اپتیک سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به شماره ۰۲۱۶۷۶۴۱۴۹۸ تماس حاصل نمایید.

انتشار رسانه ای:

ایسنا

جهاددانشگاهی