بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ دوم و سوم اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های بین المللی این دانشگاه برگزار می‌شود

  1. اخبـار
  2. بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ دوم و سوم اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های بین المللی این دانشگاه برگزار می‌شود

از جمله محورهای همایش می‌توان به طراحی قید و بند؛ آزمون‌های غیر مخرب روش‌های شکل‌دهی؛ سیستم‌های تولید صنعتی؛ روش‌های ساخت افزودنی؛ ماشین کاری سنتی و مدرن؛ هوش مصنوعی در ساخت و تولید؛ طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر، مکاترونیک رباتیک و اتوماسیون در تولید؛ ریخته گری عملیات حرارتی و متالورژی در تولید؛ ساخت و تولید مواد مرکب پلاستیک‌ها و لاستیک‌ها؛ روش‌های اتصال دهی جوشکاری اتصالات چسبی و …)؛ دستاوردهای صنعتی (ساخت طراحی و بومی سازی قطعات یا تجهیزات یا فرایندهای خاص) اشاره کرد.

مهلت ارسال مقاله ۳۰ دی ماه، اعلام نتیجه داوری ۱۰ بهمن ماه و مهلت ثبت نام ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به پایگاه اینترنتی icme2024.usc.ac.ir مراجعه و یا شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۲۱۴۷۲۵ و ۰۲۱۴۴۲۱۴۷۴۵ تماس بگیرند.

شایان ذکر است، با تصویب انجمن ساخت و تولید ایران، بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی ساخت و تولید با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

در این همایش بزرگ علمی محققان ایده‌ها و یافته‌های پژوهشی خود را با یکدیگر در میان گذاشته و از دیدگاه‌ها و دانش یکدیگر بهره‌مند می‌شوند.

اداره کل روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ