افزایش سطح همکاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با گروه صنعتی ایران خودرو

  1. اخبـار
  2. افزایش سطح همکاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با گروه صنعتی ایران خودرو

روزسه‌شنبه مورخ 28 آذر 1402به مناسبت هفته پژوهش، جمعی از مدیران ارشد شرکت ایران خودرو؛ از توانمندی ها و ظرفیت کاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید آقایان دکتر مهدوی معاون خدمات فنی، دکتر حدادی مدیر راهبردی و نظارت بر شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان، مهندس شاهین صدری معاون قطعات پرسی، دکتر دستجردی مدیر برنامه ریزی و نظارت نت، مهندس مسافری مدیر مهندسی قطعات و مجموعه ها، مهندس اکبری نیا قائم مقام مدیر موتور سازی3، مهندس میرزایی دبیر کمیته خودکفایی و ساخت داخل حضور داشتند.

در این نشست که با حضور دکتر مردانی ، معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد. مهندس وحدانی ضمن معرفی کلی جهادانشگاهی صنعتی شریف،  مراکز و گروه‌های پژوهشی، توضیحاتی درمورد پروژه های شاخص به ویژه مرتبط با صنعت خودرو ارائه کردند.

دکتر بحرودی ضمن معرفی دستگاه اسکنر سه‌بعدی اظهار کرد: این دستگاه بومی سازی شده و طراحی‌ها، مکانیک و قلب دستگاه که سنسور آن است تماما توسط همکاران سازمان انجام شده است.

در ادامه مهندس عطائیان مسئول پروژه طراحی و ساخت تجهیزات و توسعه کاربرد خودرو‌های متصل اعلام کرد: پروژه در مراحل پایانی است و تجهیزات در حال اماده سازی مراحل تست نرم افزار و تنظیمات رادیویی و به طور موازی تست روی شبکه‌های موبایل در حال انجام است.

مهندس کریمی نیز ضمن معرفی ایرگیج ها که با همکاری گروه ایران خودرو تولید شد پیچیدگی های ساخت ایرگیج های 4 و 8 کانال را شرح داد.

همچنین مهندس حاجیلو در مورد تستر های گیربکس در صنعت هوایی توضیحاتی ارائه نمود در این توضیحات اشاره کرد که توانایی ساخت در زمینه خودرویی را نیز دارند.

در ادامه این جلسه دکتر دستجردی مدیر برنامه ریزی و نظارت نت اشاره کرد: در این 3سال همکاری که با پایداری و سخت کوشی جهاددانشگاهی صنعتی شریف همراه بوده 45 نوع قطعه به طور کامل داخلی سازی شده و 60 قطعه در برنامه است. این درخواست ها برای اولین بار در شرکت تولید می‌شود.

دکتر مردانی رئیس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف اشاره کرد :پایداری وحمایت یک تیم در حوزه کارفرمایی  باعث ایجاد بستر مناسب در جهت تولید و در نهایت دستاورد های سازمان می‌شود.

افزایش سطح همکاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با گروه صنعتی ایران خودروافزایش سطح همکاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با گروه صنعتی ایران خودرو