برگزاری دوره های تربیت متخصص در حوزه علوم داده توسط معاونت آموزش سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

  1. اخبـار
  2. اخبار سازمان
  3. برگزاری دوره های تربیت متخصص در حوزه علوم داده توسط معاونت آموزش سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

دوره های تربیت متخصص در حوزه علوم داده با هدف ارتقای دانش داده در صنایع کشور و انتقال تجارب علمی و کاربردی مدرسین با سابقه این حوزه، به همت مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار می شود.

این دوره ها به گونه ای تدوین شده اند تا  افرادی که دانشی در این زمینه  ندارند و کارشناسان این حوزه  بتوانند بنابر نیاز خود در دوره ها شرکت کرده و از مباحث ارائه شده استفاده کنند.

در این دوره ها مباحثی همچون SQL Server، داده کاوی با پایتون و R، کلان داده ها (Big Data)، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و شبکه های عصبی ارائه خواهند شد.
این دوره ها براساس نیازسنجی های بعمل آمده در سازمان ها  و شرکت های مختلف با حوزه های کاری بانکی، بازاریابی و فروش ، غذایی و دارویی و …  تدوین و در راستای رفع خلاء های موجود اجرا می شوند.

افزایش توانمندی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار و ارتقاء سطح علمی شاغلان در صنعت، از رسالت‌های مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی شریف می‌باشد. به این منظور و در جهت کمک به اشتغال و ارتقای این افراد، این سازمان طراحی و اجرای دوره های تخصص محور را بر اساس تخصص های حرفه‌ای لازم جهت فعالیت افراد در گروه‌های مختلف شغلی برگزار می‌نماید.
دانشجویان و دانش آموختگان علاقمند به حضور در این دوره می‌توانند با مراجعه به بخش مربوطه در پایگاه اطلاع‌رسانی sctae.jdsharif.ac.ir و یا شماره تلفن ۶۶۰۷۵۶۲۶ از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوند.

 

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های۶۶۰۷۵۶۲۶ و۶۶۰۷۵۶۴۱ تماس حاصل نمایید و یا به سایت www.sctae.info مراجعه نمایید.