فراخوان خرید سهام شرکت نورپرتو آزمای بینا

  1. اخبـار
  2. فراخوان خرید سهام شرکت نورپرتو آزمای بینا

با توکل بر خداوند متعال، اولین شرکت زیرمجموعه گروه اقتصادی جهش صنعتی شریف برای تولید محصول شعله بین آغاز به کار کرد.

متقاضیان خرید سهام شرکت نورپرتو آزمای بینا، لطفا فرم خرید سهام در انتهای خبر را تکمیل و به شماره 09904763079 در بله، واتساپ، تلگرام یا ایتا ارسال فرمایید.

24درصد سهام این شرکت معادل 240 سهم از سوی گروه اقتصادی جهش صنعتی شریف خریداری می گردد، 16 درصد(معادل 160 سهم) متعلق به پدیدآورندگان می باشد.

60 درصد باقیمانده سهام(معادل 600 سهم) هر سهم به ارزش 50 میلیون ریال به متقاضیان واگذار می شود.

میزان سهام قطعی هر درخواست کننده و شرایط خرید پس از پایان ثبت نام، با توجه به حجم درخواست ها اعلام می گردد.

در صورت هرگونه سوال در این زمینه، با خانم ایزدی به شماره 67641425 و 09904763079 تماس حاصل فرمایید.

فراخوان خرید سهام شرکت نورپرتو آزمای بینامعرفی شرکت نورپرتو آزمای بینا

به دنبال اعلام نیاز و درخواست شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سال 1392، برای نخستین بار طراحی و ساخت شعله بین فرابنفش (UV Flame Detector) در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف آغاز گردید که ثمره آن نصب چندین شعله بین در واحد گندله سازی آن شرکت بود.
به منظور تامین نیاز شعله بین در صنایع داخلی از جمله نیروگاه های برق حرارتی، پتروشیمی ها، پالایشگاه ها و صنایع معدنی، بررسی و مطالعه فنی برترین محصولات موجود در بازار جهانی انجام و مدل مناسب انتخاب شد. طراحی، ساخت و گسترش این زمینه کاری در سازمان جهادانشگاهی صنعتی شریف در نهایت منجر به ایجاد “شرکت نور پرتو آزمای بینا “و واگذاری دانش فنی و زمینه کار شعله بین به این شرکت شد و سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف نیز در قالب” گروه اقتصادی جهش صنعتی شریف “یکی از سهامداران عمده آن گردید.
این شرکت به لطف بهره گیری از متخصصین مجرب و با سابقه در رشته های فوتونیک، برق و مکانیک و به پشتوانه دانش و تجربه بیش از سه دهه طراحی، ساخت و مدیریت سیستم های پیشرفته الکترواپتیکی، موفق به طراحی، تولید و نصب بیش از 150دستگاه شعله بین و تجهیز چندین واحد صنعتی از جمله نیروگاه برق حرارتی شهید رجایی، شرکت پتروشیمی خراسان، پتروشیمی مبین عسلویه، نیروگاه برق حرارتی سهند و شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا – توگا گردیده است.

فرم درخواست خرید سهام شرکت نورپرتوآزمای بینا

فرم خرید سهام شرکت نورپرتو آزمای بینا