انتصاب اعضای شورای مستندسازی اسناد دوران دفاع مقدس در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

  1. اخبـار
  2. انتصاب اعضای شورای مستندسازی اسناد دوران دفاع مقدس در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

رییس و اعضای شورای مستندسازی اسناد دوران دفاع مقدس در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف منصوب شدند.

به گزارش ایسنا، طی حکمی از سوی دکتر مردانی، رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، مهندس حسن کی ارسلان به عنوان رئیس و دکتر سیدمحمد طباطبایی قمی، دکتر محمدصادق حاجی تاروردی، مهندس کورس حمزه، صدیقه فرهادی و مهری مهدوی به عنوان اعضای شورای مستندسازی اسناد دوران دفاع مقدس در این سازمان منصوب شدند.

در متن این حکم آمده است:

“جهاد تبیین” یک فریضه است. “جهادتبیین” یک فریضه قطعی و یک فریضه فوری است و هر کسی که می‌تواند [باید اقدام کند]. مقام معظم رهبری

در راستای فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری بر انجام فریضه”جهادتبیین” و در ادامه‌ی فعالیت‌های ارزشمند مستندسازی فعالیت‌های دفاعی دوران دفاع مقدس و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند شما، به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان رئیس و عضو “شورای مستندسازی اسناد دوران دفاع مقدس” سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف منصوب می‌شوید.

شایسته است، تولید و تکمیل این مستندات و آرشیو و انتقال آن با بهره‌گیری از ابزارهای ارتباطی مختلف به نسل جوان را در راس برنامه‌های شورا قرار دهید.

امیداست در پرتو عنایت پروردگار و با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق منویات رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در این زمینه، موفق و موید باشید. توفیق شما را از خداوند متعال خواستارم.

آدرس خبر ایسنا

آدرس خبر جهاددانشگاهی

آدرس خبر سینا پرس