راه‌اندازی دپارتمان تریکس (Tricks) در جهاددانشگاهی صنعتی شریف

  1. اخبـار
  2. اخبار دپارتمـان تریکـس
  3. راه‌اندازی دپارتمان تریکس (Tricks) در جهاددانشگاهی صنعتی شریف

با هدف افزایش کیفیت خدمات فنی و مهندسی در زمینه‌های مدیریت فرآیند کسب و کار، فرآیندکاوی، هوش تجاری و معماری سازمانی، گروه پژوهشی مهندسی صنایع سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با مشارکت متخصصین دانشگاه صنعتی شریف، دپارتمان تریکس (Tricks) را برای ارائه این خدمات راه‌اندازی کرده است.

اهداف اصلی دپارتمان تریکس عبارتند از:

1- ارتقای کیفیت فرآیندهای کسب و کار: با استفاده از روش‌های مدلسازی و تجزیه و تحلیل فرآیندها، تریکس در راستای بهبود فرآیندهای کسب و کار  و بهینه‌سازی‌های لازم، اهتمام می ورزد.

2- فرآیندکاوی و تحلیل داده‌ها: تیم تریکس با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های فرآیندکاوی، تحلیل داده ها و استخراج اطلاعات مفید، فرآیندهای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی سازمانی را بهینه می سازد.

3- هوش تجاری: تیم تخصصی تریکس با استفاده از فناوری‌ها و ابزارهای هوش تجاری، اطلاعات و داده‌های موجود در سازمان را تحلیل کرده و به صورت گزارشات و داشبوردها، اطلاعات کاربردی و مفید را به مدیران و تصمیم‌گیران سازمان ارائه می‌کند.

4- معماری سازمانی: تریکس، با استفاده از چارچوب‌ها و متدولوژی‌های معماری و تجزیه و تحلیل ساختار سازمانی، توصیف وضع موجود و تعریف وضع مطلوب از دیدگاه‌های مختلف از جمله فرآیندی، و ارتباطات درون و بین بخش‌های سازمانی، راهکارهای گذر از وضع موجود به وضع مطلوب و یکپارچه‌سازی سازمانی را ارائه می‌نماید.

دپارتمان تریکس، با بهره‌گیری از تخصص و تجربه اعضاء و تجربه فعالیت های انجام شده، بهبود فرآیندهای سازمانی و ارائه راهکارهای نوین برای مدیریت و بهبود عملکرد را به ارمغان می آورد.

ارتباط با دپارتمان تریکس، جهت ارائه خدمات فنی، مهندسی و مشاوره تخصصی به سازمان‎‌ها، شرکت‌ها و افراد، همچنین جهت همکاری با دپارتمان از طریق مسیرهای ذیل امکان‌پذیر است.

آدرس ایمیل: tricks@jdsharif.ac.ir

فرم تماس موجود در سایت: https://jdsharif.ac.ir/tricksgroup

شماره تلفن: 67641291-021

انتشار رسانه ای:

خبرگزاری صدا و سیما

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایسنا

اخبار اقتصادی

سایت جهاددانشگاهی