اولین دوره ی تحقیقاتی پسا دکتری پژوهشکده توسعه تکنولوژی با موفقیت به پایان رسید

  1. اخبـار
  2. اولین دوره ی تحقیقاتی پسا دکتری پژوهشکده توسعه تکنولوژی با موفقیت به پایان رسید

پژوهشگردوره ی تحقیقاتی پسادکتری پژوهشکده توسعه تکنولوژی با اتمام طرح تحقیقاتی خود، با رتبه ی عالی موفق به دریافت اولین گواهی پسا دکتری پژوهشکده توسعه تکنولوژی شد.

پذیرش پژوهشگر پسا دکتری در پژوهشکده توسعه تکنولوژی از سال 1399 با هدف پیشبرد مرزهای دانش، کشف و حل مشکلات و معضلات اساسی جامعه و ایجاد و توسعه ی فناوریهای نو در کشور آغاز شده است.

مراسم اعطای گواهی پسا دکتری به امید اردلان که طرح تحقیقاتی خود با عنوان «طراحی الگوی مدیریت دانش در ارتش جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر معادلات ساختاری» را به پایان رسانده است، دوشنبه 8 آذرماه با حضور دکتر آخوندی رئیس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، دکتر طباطبایی رئیس پژوهشکده توسعه تکنولوژی، دکتر مردانی معاون پژوهشی، مهندس عطاییان معاون آموزش این سازمان و مهندس سپهر معاون پژوهش این پژوهشکده برگزار شد.

نتیجه این طرح تحقیقاتی در قالب مقاله‌ای با عنوان «طراحی الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مدل یابی معادلات ساختاری» در فصلنامه مطالعات دفاعی استراتژیک چاپ شده است.

دکتر مرتضی رحمانی با مرتبه استادی و دکتر مرتضی خاکزار با مرتبه دانشیاری از اساتید راهنمای ایشان بودند.

گفتنی است طی یک دهه گذشته که جذب دانشجو در مقطع دکتری پژوهش محور آغاز شده است، ۱۷ دانشجو در این مقطع با دفاع از پروژه های تحقیقاتی خود که همه ی آنها دارای پروژه هایی با کارفرما در صنایع مختلف کشور بودند، از پژوهشکده توسعه تکنولوژی فارغ التحصیل شده اند.

ارائه ی 70 مقاله و کنفرانس دانشجویی، از دیگر نتایج انجام طرح های تحقیقاتی فارغ التحصیلان مقطع دکتری پژوهش محور پژوهشکده توسعه تکنولوژی می باشد.