مرحله نهایی دازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با استقبال گسترده دانشجویان برگزار شد.

  1. اخبـار
  2. اخبار سازمان
  3. مرحله نهایی دازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با استقبال گسترده دانشجویان برگزار شد.
اخبار سازمان
QR Code
مرحله نهایی دازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با استقبال گسترده دانشجویان برگزار شد.

دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی سال ۱۴۰۲ از سوی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و همکاری فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف، با حضور بیش از ۲۰ تیم چهارنفره و تعداد زیادی از اساتید به‌عنوان داور و محقق در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، این برنامه که با استقبال دانشجویان در سه مرحله برگزار شد، امروز اختتامیه خود را با حضور علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، مردانی رییس جهاددانشگاهی شریف و برخی از مسوولان، اساتید و دانشجویان در سالن جابربن‌حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

مرحله نیمه نهایی و فینال این مناظرات که با سه گزاره شامل “پولی سازی دانشگاه ها، سبب توسعه بازار محور علم در ایران می شود”، “اصلی ترین معضل، سیاست داخلی کشور، نبود ساختار حزبی منسجم است” و همچنین “گره خوردن حجاب با مد، با فلسفه حجاب در اسلام در تعارض است” بین چهارتیم حاضر برگزار شد، در نهایت دو تیم «واج» و «اندیشه ورزان» به ترتیب حائز رتبه اول و دوم شدند و به رقابت های کشوری راه یافتند.

دکتر مردانی رئیس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با اشاره به اینکه،” گفت و گو” رکن اساسی توسعه ی جوامع به شمار می آيد و مناظرات دانشجویی با هدف تحقق این مهم برنامه ریزی شده و اجرا می‌گردد؛ گفت: بدون شک ترویج فرهنگ گفت و گو و تعامل سالم اخلاقی و طرح و پذیرش پرسش و نقد منصفانه منجر به تقویت هرچه بیشتر اندیشه و نهایتا همفکری و وحدت عمومی در جامعه خواهد شد.

دکتر مردانی برگزاری مسابقات مناظره اساتید را برای اولین بار در سازمان جهاددانشگاهی با موضوع لزوم شرکت حداکثری در انتخابات توسط، اساتید جهاددانشگاهی صنعتی شریف نقطه عطفی برای برگزاری این مدل از مناظرات در سطح دانشگاهها به صورت تخصصی و با مدیریت سازمان جهاددانشگاهی پیشنهاد کرد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف در ادامه از داوران و مجریان برگزاری مناظرات قدردانی نمود.