شروع به کار دپارتمان توسعه کسب ‏و کار در جهاددانشگاهی صنعتی‌ ‏شریف جهت بهبود، رشد و نوآوری کسب ‏و کارها در سازمان‏ها و شرکت‏ها

  1. اخبـار
  2. شروع به کار دپارتمان توسعه کسب ‏و کار در جهاددانشگاهی صنعتی‌ ‏شریف جهت بهبود، رشد و نوآوری کسب ‏و کارها در سازمان‏ها و شرکت‏ها

در راستای تحقق هدف توسعه کسب ‏و کار، گروه پژوهشی مهندسی صنایع با راه‌‏اندازی دپارتمانی در این زمینه، ارائه خدمات مطالعه توسعه کسب‏ و کار، مطالعه امکان‏ سنجی و تحقیقات بازار را در دستور کار خود قرار داده است.

معرفی دپارتمان توسعه کسب ‏و کار

بهبود کسب ‏و کار

 یکی از اولین و مهم‏ترین گام‏‌ها برای تجاری‏‏‌سازی و راه‌‏اندازی کسب ‏و‏ کار موفق، تهیه مدل کسب ‏وکار و برنامه‌‏ریزی می‌‏باشد. هدف از تهیه مدل کسب ‏و ‏کار ایجاد چشم‌‏اندازی وسیع برای صاحب ایده / محصول قبل از شروع فرآیند تجاری‏‌سازی در شرکت‏های نوپا و بازنگری و ارزیابی در شرکت‏های قدیمی است.

مطالعه امکان ‌سنجی

 قبل از شروع هر گونه کسب ‏و‏ کار، سرمایه‌‏گذاری و یا حتی توسعه شرکت در زمینه خاص، مطالعه امکان‏ سنجی و ارزیابی اقتصادی احتمال وقوع ضرر و زیان را به ‏میزان قابل ملاحظه‌‏ای کاهش می‏‌دهد. هدف از این مطالعه ارائه گزارشی از مطالعات بازار، بررسی‏‌های فنی ‏و تکنولوژیکی و بررسی‏‌های مالی ‏و اقتصادی است. در این دپارتمان مطالعه امکان ‏سنجی بر حسب نیاز به مشتریان محترم ارائه می‌‏گردد.

دپارتمان توسعه کسب ‏و کار، با بهره‌گیری از تخصص و تجربه اعضاء و تجربه فعالیت‌‏های انجام شده، با کسب شناخت از بازار و مشتریان درصدد خلق ارزش‌‏هایی بلند مدت برای مشتریان است و در صدد ارائه بهترین استراتژی برای رشد هر کسب ‏و‏ کار است.

ارتباط با دپارتمان توسعه کسب ‏و کار، جهت ارائه خدمات و مشاوره تخصصی به سازمان‎‌ها، شرکت‌ها و افراد از طریق مسیرهای ذیل امکان‌پذیر است.

آدرس ایمیل: bizdevt@jdsharif.ac.ir

فرم تماس موجود در سایت: https://jdsharif.ac.ir/ierg/bizdevt

شماره تلفن: 67641252-021