تاکید مدیران نت گروه صنعتی سایپا بر افزایش همکاری ها با سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

  1. اخبـار
  2. تاکید مدیران نت گروه صنعتی سایپا بر افزایش همکاری ها با سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

در بازدید مدیران و کارشناسان نت گروه صنعتی سایپا از توانمندی های مراکز خدمات تخصصی و آزمایشگاه های سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و پژوهشکده توسعه تکنولوژی بر افزایش همکاری ها با این مجموعه تاکید کردند.

بازدیدکنندگان با حضور در این سازمان، از نزدیک با فعالیت ها و دستاوردها در حوزه سیستم های اندازه‌گیری و ساخت تجهیزات پشتیبان خطوط تولید، تسترهای گیربکس، ساخت تسترها و رول تست آشنا شدند.

مدیران و کارشناسان نت گروه صنعتی سایپا از مرکز خدمات تخصصی اتوماسیون، کارگاه ساخت و آزمایشگاه های تخصصی فناوری و تجهیزات آب و آبیاری(فناب)، متالورژی و اپتیک بازدید کردند.

گفتنی است این بازدید، پس از حضور فعال سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و ارائه توانمندی و ظرفیت‌های مرتبط با صنعت خودرو این سازمان در نمایشگاه جانبی رویداد فناورانه خودروهای آینده که 25 و 26 مهرماه از سوی مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا با همکاری گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت شرکت های دانش بنیان و توانمند صنعت خودرو برگزار شد، به درخواست مدیران نت گروه صنعتی سایپا انجام شد.

در این بازدید که آبان ماه 1401 انجام شد، مهندس قریشی  مدیر نت (نگهداری و تعمیرات)، مهندس میبدی مدیر نت رنگ 3، مهندس رشیدی، مهندس مهمان نواز، مهندس پویان زارعی، مهندس ابیانه کارشناسان مسئول شرکت سایپا و مهندس وحدانی مدیر اداره پروژه یابی، مهندس شرافت مدیر مرکز خدمات تخصصی مکاترونیک، مهندس بنجخی مدیر مرکز خدمات تخصصی اپتیک و مهندس بحرودی مدیر پروژه رول تست، مهندس کریمی مدیر مرکز خدمات تخصصی ساخت حضور داشتند.

خبر ایسنا

جهاددانشگاهی