معاونت آموزش سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف برگزار می‌کند/ دوره مدیریت کسب و کار(گرایش بازاریابی)

  1. اخبـار
  2. معاونت آموزش سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف برگزار می‌کند/ دوره مدیریت کسب و کار(گرایش بازاریابی)

معاونت آموزش سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف برگزار می کند:

دوره مدیریت کسب و کار(گرایش بازاریابی)

MBA in Marketing

دپارتمان مدیریت کسب و کار معاونت آموزش جهاددانشگاهی صنعتی شریف دوره مدیریت کسب و کار با گرایش بازاریابی (MBA in Marketing) را برگزار می کند.

دوره مدیریت کسب و کار با گرایش بازاریابی از دوشنبه 13 دی ماه سالجاری به صورت الکترونیکی (آنلاین) آغاز شده است.

این دوره آموزشی که به مدت 300 ساعت و در طول 10 ماه در دپارتمان مدیریت کسب و کار معاونت آموزش جهاددانشگاهی صنعتی شریف برگزار می شود، منحصرا معطوف به حوزه بازاریابی است.

دوره های مدیریت کسب وکار (MBA) به منظور کسب مهارت مخاطبان (شامل صاحبان کسب و کار و علاقمندان به مباحث و موضوعات بازاریابی) در این حوزه برگزار می­‌شود.

در این دوره، دانش پذیران به کسب مهارت در زمینه های خلاقیت و نوآوری، مدیریت، بازاریابی و فروش، مفاهیم مدیریت بازاریابی بصورت کاربردی، متناسب سازی قواعد بازاریابی و برند سازی در کسب و کار دانش پذیران دوره، آشنایی کامل با نحوه شناسایی، خلق و بهره برداری از فرصت ها، شناسایی چالش های کسب و کار و تقویت تفکر راه حل محور، ایجاد ذهنیت و همچنین روحیه کارآفرینی برای خلق ارزش در کسب و کار خواهند پرداخت.

دوره‌های مدیریت کسب وکار یا MBA  امروزه یکی از اصلی­ ترین شاخه ­­های نوین و کاربردی دانش مدیریت به شمار می آید که در کشورهای توسعه یافته از محبوبیت و اعتبار ویژه­ ای برخوردار بوده و دارای گرایش­ های مختلف و متنوعی می باشد. یکی از گرایش­ های مهم و جدید آن «بازاریابی» یا «Marketing» است، که با توجه به اینکه امروزه این حوزه به عنوان یک زمینه تخصصی مستقل در کسب و کار محسوب می شود، تدوین و برگزاری دوره­های اختصاصی مرتبط، یک ضرورت شناخته می­‌شود.

لطفا برای کسب اطلاعات با شماره های 66075056 و 67641620 تماس بگیرید.