تقدیر از مرکز آموزش های پیشرفته سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در پنجمین جشنواره صنعت آبکاری ایران

  1. اخبـار
  2. اخبار مرکز آموزش‌های مهارتی پیشرفته
  3. تقدیر از مرکز آموزش های پیشرفته سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در پنجمین جشنواره صنعت آبکاری ایران

 

در پنجمین جشنواره صنعت آبکاری که با موضوع «آبکاری توانمند لازمه توسعه پایدار» (جایزه پروفسور کنعانی) با حضور اعضای انجمن آبکاری، کارخانجات، شرکت های صنایع آبکاری و مراکز دانشگاهی، ۲ دی ماه در محل هتل المپیک برگزار شد، از مرکز آموزش مهارت های پیشرفته ی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به عنوان مرکز آموزشی برتر تقدیر شد.

در این جشنواره که به همت انجمن صنایع آبکاری ایران و با همکاری و حمایت بنیاد پروفسور کنعانی برگزار شد، از افراد شاخص این صنعت با اعطای لوح، تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از مرکز آموزش مهارت های پیشرفته سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به عنوان مرکز برتر آموزشی در این صنعت، براساس فعالیت های شاخص گروه آموزشی مهندسی پوشش این مرکز در تدوین و برگزاری دوره های تخصصی این حوزه صورت گرفت.
گفتنی است مرکز مهارت، به عنوان تنها مجری برگزاری دوره های تخصصی آبکاری، تاکنون موفق به تدوین بیش از ۲۰ عنوان و برگزاری بیش از ۱۱۵ دوره در زمینه تخصصی آبکاری شده است. همچنین راه اندازی آزمایشگاه آبکاری، آموزش بیش از ۱۰۰۰ فراگیر، تدوین و برگزاری دوره و آزمونهای درجه بندی آبکاران و همکاری با انجمن صنایع آبکاری ایران از جمله فعالیت های شاخص جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به شمار می رود.

گفتنی است آقای رسولی، که به عنوان آبکار جوان در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت از فراگیران موفق مرکز آموزش مهارت های پیشرفته صنعتی شریف می باشد که با استفاده از دوره های کاربردی این مرکز و راه اندازی خط آبکاری (کلیه آبکاری های تزیینی، الکتروفورمینگ و الکتروفورتیک) حضوری موفق در این صنعت داشته است.جشنواره آبکاری

این مرکز آمادگی اجرای دوره های تخصصی مورد نیاز صنایع و کارخانجات را دارا می باشد. برای آشنایی بیشتر با این گروه آموزشی و کسب اطلاعات دوره شماره ۶۶۰۷۵۰۸۵ و سایت www.jdsl.ir در اختیار متقاضیان خواهد بود.

 

در این جشنواره، خانم خلیلی از سازمان محیط زیست تهران، دکتر رحیمی پور از انجمن علوم و تکنولوژی سطح، دکتر پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر پرنیان مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان تهران
به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین از مقالات ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۵ مقاله به عنوان مقاله برتر شناخته شده و پژوهشگران مقالات خود را ارائه کردند.

در ادامه ازافراد شاخص این صنعت با اعطای لوح، تقدیر به عمل آمد.